Monday, again!!

Pigg som en mört idag, hääärligt! Kan det kanske bero på att jag var duktig och tog ett pump-pass igårkväll? (Innan jag köpte hem thaimat som jag åt upp snabbare än jag kunde blinka).
Det var en stackare som fick åka ambulans från träningen för hans ryggen brakade till och han blev liggandes på golvet. Så går det när man ska vara machoman.

Efter träningen igår kollade jag på någon töntfilm på TV, inlindat i ett täcke, en kopp te, och en massa tända ljus. Mysmys, nu är hösten här på riktigt! Dags att inhandla några påsar med värmeljus från IKEA :)

Blev lite godis, lite chips, lite bak-verktyg inhandlat på marknan på lördagen, sen fick vi besök och fastnade framför King Kong på TV'n. Somnade när apan rymde från biografen, vaknade klockan 3. Byte från soffa till säng. Vaknade 10, hur härligt är inte det?



Dags för första stoppet på dagen, en macka och te.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0