One step at a time

Äntligen fredag, det kan ha varit den segaste veckan på länge!

När man inte kan sova så bra om nätterna, har en miljon saker att göra på jobbet och det mesta krånglar + att man är trött resten av dagen. Då går dagarna i snigelfart!


Igår var jag hos tandis, och fick beröm!
Och "billigt" blev det, 280 kronor. Jag som hört att det kostar nästan 600 kronor att bara gå in på mottagningen.

Tyckte att min trötta kropp behövde röra på sig lite så jag tog ett spinningpass, (hade tänkt ta ett corepass också men det var inställt).

Tråkigt nog såg jag att 3 instruktörer har slutat, dom som har så bra pass. Jag hoppas verkligen att det blir någon bra på core, för är det G så går jag INTE!! Såärebara!



Just nu skulle jag behöva typ koffein för att vakna till lite, men dricker man inte kaffe så är det lite svårt. Ett äpple kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0