Snart vårt :)

En ny vecka börjar igen, jag trodde det var tisdag idag, så jag har varit helt konstig i huvet hela dagen. Kanske det beror på att det är i morgon det händer :)
I morgon skriver vi kontrakt och betalar lägenheten och på onsdag börjar J riva tapeter i sovrummet :)
Så idag har vi kikat på Colorama vad det fanns för fina tapeter där, men det var så mycket och jag blev hungrig så vi hann med att kolla igenom ungefär hälften av alla pärmarna. Får bli resten i morgon eller på onsdag. Tog med oss 5 böcker hem, hittade 2 tapeter jag gillade mycket, en blev jag helt kär i. Kände att den skulle passa perfekt i sovrummet. Men eftersom min karl är veligast i världen så kommer dett ta en evighet att hitta någon som duger. Trust me...
Tips på snygga tapeter (till fondvägg) i svart/grå/silver/vitt tas emot med tacksamhet!!

Köpte med en tidning för att kanske få lite inspiration inför nästa besök.
Har även släpat fram alla heminredningstidningar jag fått från ett år tillbaka, dags att ta fram post-it-flikarna och bläddra igenom några tidningar :)
Vi ska ju tapetsera i vardagsrummet också, så vi ska försöka hitta båda tapeterna nu. Inte helt lätt :)
Åhh, det ska bli så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0