This Is Yesterday

En dagens på CH för 78 kr utan gaffel känns lite dyrt. Nån som ätit där och kan säga om det är värt pengarna?
Nej, idag är jag sugen på HotChili :)
Det får blir fika med Caroline på CH istället, right?


Eftersom J har spenderat två dagar i Delsbo har jag inte haft någon större lust att laga mat. För det kan vara det tråkigaste som finns, att laga mat till EN person!!! Jag tycker att det är rätt kul att laga mat, men inte när jag ska äta helt ensam. Okej, när J var borta på jobb i veckor så var jag självklart tvungen att laga mat, men det är helt annat!
SÅ jag gick hem till mamsen istället och fick lite mat och sällskap där :)


Drog med mig GangstaCarro hem och kollade på Arn. Hann aldrig se den när den gick på bio för jag jobbade fanemej på varenda föreställning!!! men bra var den, så nu får vi ta och se nr.2 på bio :) Har man lite ägg, smör, mjöl, socker och kakao hemma så förvandlas det till en kladdkaka när Carro är i farten. Inte helt fel!!
Åhh, jag längtar hem till kladdkakan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0