Nedräkning: 14

Idag är det bara TVÅ veckor kvar!!!

För att pengarna ska räcka till så mycket som möjligt under resan så har jag haft shoppingförbud i en månad nu.
MEN, jag har ju inte riktigt kunnat hålla mig ifrån att spendera några slantar, men det var bara några småslantar.
Stavar, kjol, en rosa "fluffig" uppblåsbar-kudde (till flygresorna) har på något märkligt vis dragits till mig, MEN allt för 200 kr!!  Inte så illa va!
Sen är internet livsfarligt, för på H&M hittade jag en jacka, ett par skor, ett par jeans och en topp/blus(!!!!!), så jag kunde inte hålla fingrarna från köp-knappen! Fast nu när jag har fått hem allt och provat allt så sparar jag nog bara jeansen och toppen.

Så jag får ta och hålla mig från staden och gömma kontokortet tills vi åker. För jäklar vilken lång lista jag har på saker jag MÅSTE köpa, men ska spara tills dess.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0