Pink panther

Världens huvudvärk har jag haft hela dagen. Kan det bero på att jag sovit dåligt och haft en miljon saker att göra på jobbet idag? Allt krånglar, självklart, när det ska bytas datasystem och mailsystem och massa annat också för den delen. Folk ringer och klagar/frågar/undrar över allt och jag har inget svar, DET ÄR FÖRFAN INTE JAG SOM GÖR PROGRAMMEN!!
Sicken tur att jag ska stanna kvar, annars hade jag tyckt synd om nyingen, Magdalena, Maggan som Ferra säger, men vem fan vill bli kallad Maggan?? 

Lite glad blev jag som fick hämta ut min mobil, efter telefonterror hos Phone House i två veckors tid. Ska ändå ringa konsumentvägledaren på måndag och se vad som gäller. Jag hoppas nästan att min mobil går sönder igen så jag får pengarna tillbaka, för då tänker jag köpa mobilen på StjärnaFyrkant så jag slipper den dåliga servicen på PH.

Fick ett paket i dörren idag som jag beställde igår, snabbt gjort.
Och den var bättreskönaresnyggare än den jag köpte på Wedins förra veckan. Gissa vad?



Från Wedins...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0