Frostig fredag

Nedräkningen till julen har nu börjat lite smått. Det blir inte många timmar i skolan nästa vecka, bara examination, sen är det jullov!! Hela FYRA veckor får jag njuta av att vara ledig! Nåja, nästan 4 veckor iallafall :p Jag ska på 4 dagars fältstudie också, men det ser jag fram till och hoppas på att det blir intressant!
Så under den kommande veckan ska jag väl ta och packa resväska och se till så att man har med sig allt, men inte för mycket när man ska resa "hem". Tänker även ta med mig skidorna som jag släpade upp i augusti, eftersom jag hoppas på att göra några åk i Järvsöbacken, eller kanske åka till Vemdalen, under tiden jag är "hemma".
Jag längtar hem, inte så mycket egentligen. Jag längtar efter min familj. Jag längtar efter min lillasyster som kommer hem från Amerikat i morgon, henne har jag inte sett sedan jag flyttade norröver. Jag längtar efter att komma hem och bli ompysslad.
Imorgon när jag vaknar hoppas jag att solen skiner, så att jag kan ta med mig kameran på en promenad. Gärna lite snö får det också komma innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0