En olycka kommer sällan ensam...

Det började fredagen för två veckor sedan, med att mammas sambo åkte in på akuten med plågsamma magkramper som visade sig vara tarm fickor, som gått sönder. Så det blev operation och han fick komma hem först i fredags, och nu sjukskriven i två veckor.
I onsdags var min syster (som befinner sig i USA) med i en bilolycka, som tur var oskadd så när som på lite rygg och nack-smärtor.
Och igår kväll ringer min mamma och berättade att hon varit på akuten med min mormor som ramlat och brutit lårbens halsen!!
Nu får det vara slut på olyckor tycker jag! Tredje olyckan på 3 veckor får räcka!
Så nu ska jag snabbt fixa i ordning två krya-på-dig kort och skicka iväg till sjuklingarna där "hemma".
Blir en sväng på stan när J kommer hem från skolan. Men det får nog bli med bussen för det regnar...massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0