Grå november blåsten tar, alla löv som sitter kvar

Väldigt trist väder har det varit (idag också). En tjock dimma har det varit och det har småregnat hela dagen, så det har inte blivit många minuter utan för dörren idag får jag erkänna. Men man får lite mer gjort inomhus dagar som dessa :)
Börjat fundera ut årets julklappar till mina nära och kära har jag gjort. Det är lika bra att börja i tid, så man inte står där den 23:e i stressen och paniken i stan. Jag ska vara duktig i år :)
De som är svårast att hitta presenter till är ju de äldsta, mormor&morfar och farmor, dom som redan har samlat på sig allt de behöver ha. Ska försöka lista ut någonting fint ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0