"Snusk"projekt

I en vecka har klassen avstått från egen munvård, som det så fint heter. Det betyder ingen tandborstning eller användning av tandtråd mm i en vecka! Det har varit riktigt jobbigt kan jag lova! Tuggummi har varit min bästa vän för att jag ska kunna våga mig nära folk, kan gissa att andedräkten annars inte är den bästa annars.
Detta lilla projekt gör vi för att se hur snabbt plack växer på tänderna, och i hur stor skala. Ska bli "spännande" att se resultatet i morgon.
Så ikväll är den sista kvällen jag behöver gå och lägga mig och sakna min tandborst, för i morgon ska vi slutföra projektet och äntligen få göra rent i munnen! Åhhh, vad jag längtar!
Undrar om projektet kan ha någonting att göra med att jag har fått ont i min hals? Ingen aning, men hoppas på att det är så, då kanske det känns bättre snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0