Det behövs lite förändring snart

Jag trivs med mitt jobb (ja det gör jag). Men jag känner att jag behöver göra något annat snart för det kliar i mina fingrar och jag har myror i baken!

Men VAD jag ska/vill göra vet jag inte.
Den enda fastspikade planen just nu är att börja plugga igen men inte föränn nästa år, så jag måste ju ha någonting att göra ett tag till, helst någonting som man tjänar lite pengar på också. Men jag vill bort härifrån och göra någonting annat. Helst!

Och jag som har så svårt att bestämma mig, jag vill helst att någon annan bestämmer åt mig.
Det hjälpte att gå till Nina och få lite tips från "min bevakare" om studieplanerna iallafall, för det lutar åt ett håll och det har det ju även gjort en lång till innan jag var där också.
Det verkar just nu som J ska iväg och bygga i Norge nu när Kiruna är slut, undra just om man ska åka till honom i sommar?

Jag behöver kanske beställa en tid hos Nina för att få lite mer råd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0