Luftslottet som sprängdes

Så igår kväll var det äntligen premiär för den tredje och sista filmen i Stieg Larssons Millennium trilogi. Det är ju sjukt bra böcker, och dom har gjort väldigt bra filmer av böckerna! Självklart är böckerna alltid bättre, men dom har verkligen lyckats med att få med det viktigaste i filmerna. Så jag var väldigt nöjd, och glad när jag gick från biosalongen.
Förkyld har jag blivit också, typiskt. Men jag hoppas det går över i helgen, för jag har inte tid att vara sjuk i veckan eftersom jag inte kan missa en sekund av skolan, det går bara inte. Vi har ju haft snusk-projektet så nu ska vi skriva en rapport på det, och det är inte lång tid vi har på oss. Så jag har verkligen inte tid att vara sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0